Apresentação – Pesquisa de satisfação do cliente

9 de julho de 2019

jul 9, 2019

GIZ - Cooperação Alemã para o Desenvolvimento Sustentável, Mapa - Ministério da Agricultura

 

A apresentação traz um questionário que pode ser usado pelo prestador de serviços para que ele conheça a percepção da sua clientela sobre os serviços que presta.

Este material faz parte do Módulo Lilás, chamado “Gênero em Cadeias de Valor”, um dos sete temas que compõem o Programa CapGestão Amazônia, realizado pelo Consórcio Eco Consult e Ipam.

Baixar (sujeito à disponibilidade)

Download (subject to availability)

Veja também

See also

Net primary productivity and seasonality of temperature and precipitation are predictors of the species richness of the Damselflies in the Amazon

Net primary productivity and seasonality of temperature and precipitation are predictors of the species richness of the Damselflies in the Amazon

Several hypotheses have been proposed to explain the mechanisms that generate temporal and spatial species richness patterns. We tested four common hypotheses (water, energy, climatic heterogeneity and net primary productivity) to evaluate which factors best...